مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-09اجتماعي

بارش باران پاییزی مهمان قم می شود


کارشناس هواشناسی قم با اشاره به اینکه از روز سه شنبه تا پنج شنبه آسمان قم ابری خواهد بود، بیان کرد: انتظار داریم این ناپایداری ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به بارش های پارکنده منجر شود.

- ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم با اشاره به اینکه از روز سه شنبه تا پنج شنبه آسمان قم ابری خواهد بود، بیان کرد: انتظار داریم این ناپایداری ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به بارش های پارکنده منجر شود.

محمدرضا قاضی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم، عنوان کرد: در هفته جاری با عبور موج تراز میانی از جو کشور شاهد افزایش ناپایداری ها در بیشتر مناطق کشور هستیم.

کارشناس هواشناسی قم، با بیان اینکه برای استان قم از امروز افزایش ابر را پیش بینی می کنیم، افزود: امروز و فردا (یکشنبه) آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و از ساعات ابتدایی شب به تدریج شاهد افزایش سرعت وزش باد هستیم.

قاضی با اشاره به اینکه از روز سه شنبه تا پنج شنبه آسمان قم ابری خواهد بود، بیان کرد: انتظار داریم این ناپایداری ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به بارش های پارکنده منجر شود.

وی ادامه داد: دمای هوای امروز قم نسبت به روز گذشته 1 درجه کاهش را نشان می دهد؛ اما از فردا(یکشنبه) یک تا دو درجه افزایش دما را در پیش رو داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران پاییزی مهمان قم می شود

بارش باران پاییزی مهمان قم می شود