مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-03سياسي

تسلیم ناپذیری؛ موفقیت بزرگی برای 2 برادر روستایی رقم زد!


2 برادر روستایی در فارس توانستند پس از شکست های متعدد اما با اراده ای مثال زدنی قله های موفقیت را فتح کرده و با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، ایجاد اشتغال و فراهم کردن فرصت برای تاسیس بنگاه های کوچک مقیاس در قالب فعالیت های خانگی یکی از موضوعاتی است که میتواند دریچه ای به سوی موفقیت و عاملی برای خودکفایی افراد باشد.

در این میان ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی میتواند کمک شایان توجه ای به افراد برای توانمند سازی  و اشتغال آفرینی کند یکی از طرح های مشاغل خانگی که بازده ای مناسبی به لحاظ صرفه اقتصادی دارد تولید و پرورش مردغ مادر و تخم گذار است.

طرح  پرورش مرغ تخم گذار مورد استقبال تولید کنندگان تخم مرغ قرار گرفته به طوریکه تقریبا بیش از 90 درصد مرغ های تخم گذار با این روش نگهداری میشوند.

کمال و محمد مهدی بلاغی اینالو از اهالی روستای قاسم آباد علیا از توابع بخش ششده و قره بلاغ در شهرستان فسا نیز از جمله افرادی اند که با وجود مشکلات توانسته اند وارد عرصه پرورش مرغ تخم گذار شوند و با حمایت  کمیته امداد امام خمینی (ره)  ، بنیاد برکت ، جهاد کشاورزی و بهزیستی  برای حدود30 هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال  ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم ناپذیری؛ موفقیت بزرگی برای 2 برادر روستایی رقم زد!

تسلیم ناپذیری؛ موفقیت بزرگی برای 2 برادر روستایی رقم زد!