مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 22:002023-11-24اقتصادي

ضریب اشغال تخت های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت


رییس بیمارستان تخصصی شمال آمل از افزایش بیش از دو برابری تعداد مراجعه کنندگان و هم چنین ضریب اشغال تخت های درمانی این بیمارستان درچهار ماهه اخیر خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس بیمارستان تخصصی شمال آمل از افزایش بیش از دو برابری تعداد مراجعه کنندگان و هم چنین ضریب اشغال تخت های درمانی این بیمارستان درچهار ماهه اخیر خبر داد.

دکتر ماریا کربلایی زاده امروز در حاشیه آیین گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان شمال آمل به خبرنگار ایسنا گفت: از حدود چهارماه گذشته و پس از روی کارآمدن مدیریت جدید در این بیمارستان، علاوه بر شمار مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات درمانی، ضریب اشغال تخت های این بیمارستان از حدود 30 درصد گذشته به حدود 70 درصد افزایش یافته است.

وی، اضافه کرد: البته در برخی از بخش های پر مراجعه این بیمارستان در طول هفته به حدود 100 درصد اشغال تخت های درمانی هم می رسد که این وضعیت نشان دهنده تلاش همه جانبه کادر درمانی و مدیریت بیمارستان شمال آمل است.

رییس بیمارستان شمال آمل، ظرفیت مصوبه تخت های این مرکز درمانی را 150 تختخوابی اعلام کرد و افزود: هم اکنون روند فعلی بیمارستان شمال آمل رو به رشد و شرایط قابل قبولی را طی ی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اشغال تخت های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت

ضریب اشغال تخت های درمانی بیمارستان شمال آمل دو برابر افزایش یافت