مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-30بين الملل

روزنامه نگار صهیونیست: «اسراییل باید هزینه اشغالگری را بپردازد»


گیدئون لوی، روزنامه نگار و نویسنده اسراییلی می گوید: ارتش رژیم صهیونیستی به طور مرتب در سرزمین های فلسطینی که به مدت 55 سال اشغال شده، مرتکب «جنایت جنگی» می شود و تنها راه پایان دادن به اشغالگری این است که دولت در تل آویو هزینه این اشغالگری را بپردازد.

- روزنامه نگار صهیونیست: اسراییل باید هزینه اشغالگری را بپردازد گیدئون لوی، روزنامه نگار و نویسنده اسراییلی می گوید: ارتش رژیم صهیونیستی به طور مرتب در سرزمین های فلسطینی که به مدت 55 سال اشغال شده، مرتکب جنایت جنگی می شود و تنها راه پایان دادن به اشغالگری این است که دولت در تل آویو هزینه این اشغالگری را بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، لوی، که برای روزنامه هاآرتص می نویسد، یکی از معدود صداهایی است که با اشغالگری مخالف است و رژیم صهیونیستی را به عنوان یک رژیم نژادپرست توصیف می کند.

وی که به مدت 40 سال شخصاً رویدادهای کرانه باختری اشغالی را به عنوان یک روزنامه نگار میدانی دنبال کرده، معتقد است که جامعه و دولت صهیونیستی در حال حاضر در وضعیت بسیار افراطی قرار دارند.

او بر این باور است که، با توجه به وضعیت در سراسر فلسطین، رژیم صهیونیستی برای صلح امتیازاتی نخواهد داد و تنها امید در مداخله بین المللی نهفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگار صهیونیست: «اسراییل باید هزینه اشغالگری را بپردازد»

روزنامه نگار صهیونیست: «اسراییل باید هزینه اشغالگری را بپردازد»