مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 00:302023-11-28بين الملل

سیل حامیان غزه، پل منهتن را مسدود کرد


فعالان حامی آتش بس غزه با تجمع روی پل منهتن، عبور و مرور از طریق آن را برای چندین ساعت مختل کردند و شعار آزادی غزه را سردادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فعالان صلح نیویورک که در جریان جنگ غزه برای حمایت از مردم فلسطین خواستار برقراری آتش بس دائمی هستند، دراماتیک ترین اقدام خود را از ابتدای جنگ غزه تا به امروز انجام دادند و با تجمع گسترده خود، پل منهتن واقع در نیویورک را به مدت سه ساعت بستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین سازمان دهندگان این تجمع ضد صهیونیستی در حمایت از فلسطین شعار سر داده و فریاد زدند: بگذارید غزه زنده بماند.

معترضان پیام هایی با محتوای درخواست برای برقراری آتش بس دائمی در سرزمین های فلسطین اشغالی و نوار غزه را در قالب شعار عنوان کردند و به نشانه اعتراض به سیاست های دولت بایدن در قبال رژیم صهیونیستی هر گونه تردد روی پل منهتن به سمت بروکلین را برای ساعت ها کاملا مسدود کردند.

اهمیت این تظاهرات از آنجایی است که در یکی از شلوغ ترین روزهای سال در آمریکا تحت تاثیر بازگشت مردم از تعطیلات شکرگزاری انجام شد و جمعیت معترضان بیش از هزار و 500 نفر عنوان شد.

جی ساپر رهبر فعالان گروه صدای یهود برای صلح به گاردین گفت: ما می دانیم تا زمانی که دولت ایالات متحده آمریکا به تامین مالی اسراییل و تقویت حملات نسل کشی علیه فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل حامیان غزه، پل منهتن را مسدود کرد

سیل حامیان غزه، پل منهتن را مسدود کرد