مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-04بين الملل

قانونگذار آمریکایی: در تبادل اطلاعات با اسراییل باید محتاطانه رفتار کرد


رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا بر «رویکرد محتاطانه» واشنگتن در تبادل اطلاعات برای کمک به رژیم صهیونیستی در یافتن رهبران جنبش حماس تاکید کرد.

- رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا بر رویکرد محتاطانه واشنگتن در تبادل اطلاعات برای کمک به رژیم صهیونیستی در یافتن رهبران جنبش حماس تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک ترنر ، رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با برنامه فیس دِ نیشن تلویزیون سی بی اس عنوان کرد که این کشور در اشتراک گذاری اطلاعات با رژیم صهیونیستی به خصوص در شناسایی رهبران حماس سخت گیر و محتاط است.

وی افزود: ویلیام برنز، رییس سیا طی سفر اخیرش به خاورمیانه، قصد داشت که همکاری اطلاعاتی میان آمریکا و اسراییل را ارتقاء ببخشد.

او همچنین صراحتا اعلام کرده که ما صرفا دسترسی مستقیم به اطلاعاتمان را فراهم نمی کنیم و بی شک این مسئله ما را قادر می سازد تا احتیاط کنیم.

مایک ترنر با اشاره به ضعف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در جریان عملیات جنبش حماس در هفتم اکبر (پانزدهم مهر) اذعان کرد: فکر می کنم آنچه دیدیم ناشی از آن بود که سرویس های اطلاعاتی اسراییل احتمال این حجم از تهدید را نادیده گرفتند که باعث شکست کامل آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار آمریکایی: در تبادل اطلاعات با اسراییل باید محتاطانه رفتار کرد

قانونگذار آمریکایی: در تبادل اطلاعات با اسراییل باید محتاطانه رفتار کرد