مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-12سياسي

برخی از مساجد امکانات لازم برای فعالیت بانوان را ندارند


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: متأسفانه، برخی از مساجد از امکانات لازم برای فعالیت بانوان برخوردار نیستند که نیاز است در این زمینه بازبینی دوباره ای صورت گیرد.

- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: متأسفانه، برخی از مساجد از امکانات لازم برای فعالیت بانوان برخوردار نیستند که نیاز است در این زمینه بازبینی دوباره ای صورت گیرد.

برای تحقق این آرمان و آرزو خود بانوان باید دست به کار شوند و از ائمه جماعات، امنا و ارکان مسجد این مطالبه و خواسته را داشته باشند که مسجد به عنوان پایگاه اصلی زیست مومنانه بتواند زمینه حضور فعالان آنها را مهیا کند چرا که هر کسی خوشبختی جامعه را می خواهد، باید این موضوع را در مسجد محقق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری -رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور- در نخستین کنگره ملی فعالین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور که امروز سه شنبه (21 آذرماه) در تالار وحدت تهران برگزار شد با اشاره به اینکه تأسیس کانون های تخصصی خواهران اقدامی فرخنده و بسیار مناسب در جهت دستیابی به مسجد تراز اسلامی است، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) در بین اولیای الهی به مقام نورانیت شناخته شده بودند و ویژگی ارتباط حضرت(س) با خدا جلوه ویژه و درخشش خاصی داشته است و جلوه ویژه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مساجد امکانات لازم برای فعالیت بانوان را ندارند

برخی از مساجد امکانات لازم برای فعالیت بانوان را ندارند