مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-09اجتماعي

با تکمیل تصفیه خانه شیخی جان تفاوت طعم آب به حداقل می رسد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با تأکید بر اینکه آب مطمئنه و پایدار و باکیفیتی برای همدان تأمین شده است، گفت: آبی که تحویل مردم همدان داده شده آبی استاندارد است و آرسنیک ندارد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با تأکید بر اینکه آب مطمئنه و پایدار و باکیفیتی برای همدان تأمین شده است، گفت: آبی که تحویل مردم همدان داده شده آبی استاندارد است و آرسنیک ندارد.

رضا اخلاص مند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دغدغه چندین ساله مردم همدان در زمینه آب شرب برطرف شده است، اظهارکرد: آب شرب سالم و استانداردی به مردم همدان تحویل داده شده و متفاوت بودن طعم آب امری طبیعی است.

وی تصریح کرد: سالیان سال است که ذائقه مردم همدان به آب سد اکباتان سازگار بوده و آبی که از منطقه دیگری منتقل شده حتماً تفاوتی از نظر طعم خواهد داشت اما سعی بر این است که با تکمیل تصفیه خانه شیخی جان تفاوت را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان تأکید کرد: هر چقدر هم تلاش شود باز هم آب انتقالی از سدتالوار تفاوت هایی با آب سداکباتان خواهد داشت اما این اطمینان را می دهیم آبی که تحویل شرکت آبفای استان شده، آبی پایدار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تکمیل تصفیه خانه شیخی جان تفاوت طعم آب به حداقل می رسد

با تکمیل تصفیه خانه شیخی جان تفاوت طعم آب به حداقل می رسد