مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-13پزشكي

آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی جیرفت آماده نصب است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: وضعیت نامناسب ناوگان 115 به مسافت زیاد بین پایگاه ها و مراکز درمانی منطقه و هم چنین فرسوده بودن خودروها برمی گردد که آمبولانس ها افزایش پیدا خواهند کرد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: وضعیت نامناسب ناوگان 115 به مسافت زیاد بین پایگاه ها و مراکز درمانی منطقه و هم چنین فرسوده بودن خودروها برمی گردد که آمبولانس ها افزایش پیدا خواهند کرد.

دکتر علی اصغر خیرخواه 22 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش سازنده خبرنگاران در تحولات جامعه گفت: در کار خبری ضمن اینکه مطالبه گری می کنید در کنار آن جامعه نیاز به امیدآفرینی هم دارد، امید دادن به جامعه از رسالت های خبرنگاران است و از طرفی با توجه به در پیش بودن انتخابات، باید زمینه شور انتخاباتی و حضور حداکثری فراهم شود.

وی با بیان اینکه صحت اخبار را بسنجید و اخبار واقعی را بازنشر کنید تا حقایق برملا شود و اخبار کذب به حاشیه برود، افزود: با تلاش های صورت گرفته در کنار ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی حوزه سلامت جنوب کرمان در حال حاضر بیمارستان های جیرفت، عنبرآباد و کهنوج در حال ساخت و تکمیل است که بیمارستان جیرفت تا پایان سال پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و پروژه عنبرآباد هم در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی جیرفت آماده نصب است

آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی جیرفت آماده نصب است