مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-05پزشكي

مراجعه بیش از 2300 خوزستانی دچار مشکلات تنفسی به بیمارستان ها


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه 2 هزار و 308 شهروند دچار مشکلات تنفسی به بیمارستان های استان خوزستان در پی آلودگی هوا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه 2 هزار و 308 شهروند دچار مشکلات تنفسی به بیمارستان های استان خوزستان در پی آلودگی هوا خبر داد.

دکتر میثم معزی اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوای استان خوزستان در چهار روز گذشته، در مجموع 2 هزار و 308 نفر با مشکلات قلبی و تنفسی غیرعفونی به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: از جمعه تا دوشنبه این هفته (10تا 13 آذرماه) به ترتیب 469، 597، 592 و 650 نفر با مشکلات قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: تمام دست اندرکاران تامین سلامت مردم از جمله معاونت های درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سایر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان خوزستان و زیرمجموعه های مرتبط از جمله مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، بیمارستان های تابعه و تمامی تیم های پزشکی و پرستاری در آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به مردم بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 2300 خوزستانی دچار مشکلات تنفسی به بیمارستان ها

مراجعه بیش از 2300 خوزستانی دچار مشکلات تنفسی به بیمارستان ها