مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-20حوادث

پایان آدم ربایی مسلحانه در شهرستان بم پس از پنج روز/ نوجوان 14 ساله آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان ،بهنام جعفری زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:پس از کسب گزارشی در روز شنبه این هفته مبنی بر یک فقره آدم ربایی مسلحانه در شهرستان بم که همراه با تیراندازی همراه بود، - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از رهایی یک نوجوان 14 ساله از چنگال آدم ربایان پس از گذشت 5 روز خبر داد و گفت: شامگاه امشب کودک ربوده شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان ،بهنام جعفری زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:پس از کسب گزارشی در روز شنبه این هفته مبنی بر یک فقره آدم ربایی مسلحانه در شهرستان بم که همراه با تیراندازی همراه بود،بلافاصله با توجه به اهمیت این اقدام ضد امنیتی رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و نیروهای انتظامی،امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت.

وی افزود : در تحقیقات اولیه صورت گرفته از سوی کارگاهان زبده پلیس،هویت آدم ربایان مشخص گردید و سه نفر از عوامل دخیل در ربایش پسربچه 14 ساله بمی  شناسایی و دستگیر شدند .

دادستان بم گفت:پس از  انجام اقدامات فنی مشخص گردید آدم ربایان این نوجوان را به استان سیستان وبلوچستان و شهرهای مرزی منتقل نموده اند و قصد خروج از کشور را دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آدم ربایی مسلحانه در شهرستان بم پس از پنج روز/ نوجوان 14 ساله آزاد شد

پایان آدم ربایی مسلحانه در شهرستان بم پس از پنج روز/ نوجوان 14 ساله آزاد شد