مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-19ورزشي

مربیان ورزشی در تربیت ورزشکاران باید مرجع باشند


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توجه به ورزش از مهم ترین مقوله ها و از مهم ترین مباحث اجتماعی است و مربیان ورزشی در تربیت ورزشکاران باید مرجع باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، محمد علی پهناور در دومین آیین گرامیداشت روز فوتبال اردبیل که با محوریت بازیکنان دهه 70 برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ورزشکار اظهار کرد: توجه به ورزش از مهم ترین مقوله ها و از مهم ترین مباحث اجتماعی است و در مباحث ورزشی باید به بحث های فرهنگی و تربیتی توجه داشته باشیم و همه را به وفاق همگانی و همبستگی تشویق کنیم و این از اصول تربیتی است.

وی با اشاره به نقش مربیان در تربیت نسل آینده، افزود: مربیان و اساتید هر حوزه باید مرجع تربیتی باشند و برای تربیت نسل آینده اهتمام ویژه ای برای حوزه تربیت و فرهنگی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: در عرصه فوتبال هم باید به دنبال یک همدلی و همبستگی باشیم چرا که فوتبال از رشته های است که از جامعه آماری بزرگی برخوردار است.

پهناور با بیان اینکه در هر شرایطی باید به دنباله مطالبه گری ، بدون دخالت در کار دیگری و از وظایف مهم اداره کل این خواهد بود که بین ورزشکاران و قهرمانان و اعضای هیأت های ورزشی و به خصوص در حوزه جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان ورزشی در تربیت ورزشکاران باید مرجع باشند

مربیان ورزشی در تربیت ورزشکاران باید مرجع باشند