موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-04سياسي

راهپیمایی مردم فارس در حمایت از مردم غزه برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی مردم این استان برای حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت آنان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی مردم این استان برای حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت آنان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان امشب، 13 آذرماه با اعلام این خبر گفت: این برنامه به صورت همزمان در تمام نقاط استان فارس جمعه، 17 آذرماه بعد از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی حملات وحشیانه و ددمنشانه خود را به نوار غزه پس از پایان آتش بس، شدت بخشیده و با بمباران هوایی و توپخانه ای به مردم مظلوم و مقاوم غزه تعداد زیادی از کودکان و زنان و مردم غیرنظامی را به شهادت رسانده است و به خاک و خون می کشد و با بی رحمی خانه ها را بر سر آن ها خراب می کند و به نسل کشی خودش در غزه و فلسطین ادامه می دهد.

ملک مکان بیان کرد: برای حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات بی شرمانه اسراییل کودک کش، مردم شهر شیراز و سایر شهرستان های فارس راهپیمایی خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بخش پایانی سخنان خود از عموم مردم این استان برای حضور حماسی در این مراسم دعوت به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم فارس در حمایت از مردم غزه برگزار می شود

راهپیمایی مردم فارس در حمایت از مردم غزه برگزار می شود