مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-03اجتماعي

بتن ریزی پای درختان، برای بهسازی «جاده جنگل» لواسان!


محمد که یکی از دوست داران محیط زیست در منطقه لواسان است می گوید« پای درختان جاده جنگل بتن ریخته شده است»، فرماندار شمیرانات نیز در این باره می گوید «قصور از پیمانکار» است که «تذکر لازم داده شده است».

- خبرگزاری فارس - تهران، محمد که یکی از دوست داران محیط زیست منطقه لواسان است می گوید دو روز پیش دیدم پای تعدادی از درختان جاده جنگل بتن ریخته اند ؛  او که حدود 8 سال است به صورت خودجوش جزء محافظان طبیعت به شمار می آید معتقد است سیمان به مرور باعث خشک شدن درخت می شود .

جاده جنگل یکی از جاده های محلی بین لواسان بزرگ و کوچک به شمار می آید که مردم بومی منطقه به صورت محدود از آن تردد می کند.

عملیات بهسازی و آسفالت این جاده از مرداد ماه 1402 آغاز شده است که همان موقع راهداری به صورت غیراصولی شروع به هرش درختان کرد که با پیگیری خبرنگاران این موضوع اصلاح شد.

(ماجرای هرس غیراصولی درختان جاده جنگل لواسان چه بود؟ ) به گفته مجتبی ذاکری فرماندار شهرستان شمیرانات، پیمانکار که در حال درست کردن آبراه بوده طی مشورتی اشتباه با فردی غیر مسئول این اشتباه را مرتکب شده که در این خصوص به راهداری تذکر لازم داده شده است.

اصلاح بتن ریزی پای درختان و جایگزن کردن سنگچین به جای بتن ریزی در حاشیه جاده از تکالیفی می باشد که فرماندار شمیرانات برای پیکانکار مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بتن ریزی پای درختان، برای بهسازی «جاده جنگل» لواسان!

بتن ریزی پای درختان، برای بهسازی «جاده جنگل» لواسان!