مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-01ورزشي

بانک شهر قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شد


تیم کشتی آزاد بانک شهر به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر رسید.

- جی پلاس؛ در جریان دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن هفتم تیر تهران و با استقبال بسیار خوب تماشاگران برگزار شد، تیم انبوه سازان هوتن و بانک شهر با ستاره های خود از ایران و روسیه به مصاف هم رفتند که این جدال زیبا در نهایت با نتیجه 5 بر 5 و با احتساب امتیازات فنی به سود تیم بانک شهر به پایان رسید و این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد.

در وزن 57 کیلوگرم، زائوراوگویف دارنده یک مدال طلای المپیک و 2 طلای جهان از روسیه در یک کشتی حساب شده با نتیجه قاطع 7 بر صفر از سد علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان از تیم بانک شهر گذشت تا اولین مبارزه به سود تیم انبوه سازان هوتن به پایان برسد.

در دومین مبارزه، امیررضا معصومی دارنده مدال های طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در مبارزه وزن 125 کیلوگرم با نتیجه 4 بر یک از سد یدالله محبی دارنده 3 مدال طلای آسیا گذشت تا دومین مبارزه نیز به نفع تیم هوتن به پایان برسد.

در سومین مبارزه و در وزن 61 کیلوگرم، عباس گاژی ماگمدوف دارنده مدال های طلا و نقره جهان از روسیه در مدت زمان 4 دقیقه با امتیاز عالی 10 بر صفر مقابل محمد بخشی به برتری رسید تا بانک شهر صاحب اولین برد خود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک شهر قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شد

بانک شهر قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شد