مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-09سياسي

نشست یک ساعته استاندار مرکزی پای درددل خانواده دارای 2 معلول اوتیسمی


استاندار مرکزی با حضور در منزل خانواده دارای دو معلول اوتیسمی، یک ساعت پای درد دل این خانواده نشست و پیگیری های لازم را به منظور رفع مشکلات آنها صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، 30 آبان ماه سال 97 بود که به دنبال پیگیری سوژه مردمی دو کودک معلول اوتیسمی و رنج های مادر در سامانه فارس من گزارشی با عنوان بیماری فرزندانم روز به روز شدیدتر می شود در خبرگزاری فارس منتشر و روایتی از شرایط سخت این خانواده بازگو شد.

 با توجه به مشکلات عدیده این خانواده دارای دو معلول از جمله مسکن با دعوت مدیر خبرگزاری فارس استان مرکزی از مدیران دستگاه های بهزیستی، کمیته امداد و راه شهرسازی مقرر شد نشستی در تاریخ 14 آذر ماه در منزل آنان برگزار و پیرامون رفع مشکل مسکن چاره اندیشی شود که مدیران این دستگاه ها  در منزل حضور یافته و پس از بررسی راهکارها وعده رفع مشکل مسکن را تا شب عید سال 97 دادند.

در این نشست مصوب شد سازمان راه و شهرسازی به نمایندگی علی آقازاده بسترهای قانونی را برای واگذاری واحدی از واحدهای مجتمع امام صادق در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم سازد و با پیگیری های حقوقی کار را سرعت ببخشد.

 همچنین مصوب شد کمیته امداد اراک به نمایندگی محمدرضا نصیری بر اساس  وظایف ذاتی کمیته امداد خدمات لازم را به این خانواده ارائه داده و پس از طی شدن رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست یک ساعته استاندار مرکزی پای درددل خانواده دارای 2 معلول اوتیسمی

نشست یک ساعته استاندار مرکزی پای درددل خانواده دارای 2 معلول اوتیسمی