مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-13حوادث

مرگ یک پناهجو در زندان شناور انگلیس


یک پناهجو در شناور «بی بی استکهلم» که به زندان شناور انگلیس برای پناهجویان معروف و در ساحل «دورسِت» واقع در جنوب این کشور مستقر شده، جان باخت.

- یک پناهجو در شناور بی بی استکهلم که به زندان شناور انگلیس برای پناهجویان معروف و در ساحل دورسِت واقع در جنوب این کشور مستقر شده، جان باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بی بی سی، برخی منابع گفته اند که این مرد جان خود را گرفته و سن و ملیت او نیز هنوز مشخص نیست.

پلیس محلی ساعت 6:20 صبح به وقت محلی به این کشتی فراخوانده شد که در بندر پورتلند پهلو گرفته است و گروهی مرد بزرگسال در آن اسکان داده شده اند که منتظر رسیدگی به درخواست پناهندگی شان هستند.

این کشتی سه طبقه که 200 کابین دارد، تا 500 پناهجو را می تواند اسکان دهد.

استیو اسمیت، مدیر عامل یک خیریه پناهجویان به نام کرفورکاله گفت: کسانی که در این کشتی اسکان داده شده اند امروز احساس اندوه و نگرانی شدیدی می کنند و دولت انگلیس باید مسئولیت این تراژدی انسانی را بپذیرد.

انتقال اولین پناهجویان به این کشتی در مرداد امسال بسیار بحث برانگیز بود و همان روز میکروب لژیونلا در منابع آب کشتی شناسایی شد و در نتیجه پناهجویان را سه روز بعد از شناور بیرون بردند اما اوایل پاییز دوباره به آن برگرداندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک پناهجو در زندان شناور انگلیس

مرگ یک پناهجو در زندان شناور انگلیس