مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:562023-12-13سياسي

تشکیل 16 شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان عباس نجفی عصر امروز در جلسه مشترک ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری و هیئت استانی پیشگیری از تخلفات تبلیغاتی انتخابات در سالن جلسات استانداری بیان کرد: این جلسه مشترک به منظور همفکری اعضای دو ستاد برگزار شده تا انتخابات مجلس در اسفندماه به بهترین شکل برگزار شود.

وی با اشاره به تشکیل 16 شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: دوره های آموزشی تخصصی نیز برای قضات شعبات ویژه، برگزار خواهد شد.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به اصلاحات و تغییرات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: ضمن هماهنگی با فرمانده فراجا برای پرسنل انتظامی موارد تغییرات قانون انتخابات و عناوین مجرمانه آموزش داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه با حضور رییس دادگستری استان یک جلسه توجیهی آموزشی ویژه قضات دادگستری استان تشکیل می شود اظهار کرد: فعالیت های انتخاباتی نامزدها در ستادهای تبلیغاتی آنها مستمر مورد رصد و پایش اطلاعاتی قرار گرفته و به عامل یا عاملین تخلفات و جرایم انتخاباتی تذکر لازم داده شود و در صورت تکرار تخلف به مراجع قضایی برای تشکیل پرونده معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 16 شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در همدان

تشکیل 16 شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در همدان