مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 22:462023-12-15سياسي

در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد


​نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی مشترک روز شنبه 25 آذرماه در سیستان و بلوچستان را عزای عمومی اعلام کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی مشترک روز شنبه 25 آذرماه در سیستان و بلوچستان را عزای عمومی اعلام کردند.

در پیام تسلیت محامی و محمد کرمی آمده است: بی شک شهادت هنر مردان خداست و مردان سبز پوش و بی ادعای نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همیشه و در همه حال پاسدار آرامش و امنیت استان هستند.

در پیام تسلیت آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: بی شک شهادت هنر مردان خداست و مردان سبز پوش و بی ادعای نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همیشه و در همه حال پاسدار آرامش و امنیت استان هستند.

امروز شهادت نیروهای جان بر کف انتظامی شهرستان راسک به دست تروریست هایی کوردل و وابسته ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل جنایتکار رقم خورد که پیشرفت و توسعه استان و وحدت مردم مسلمان را برنمی تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی استان است، تا با سلب آرامش مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

اینجانبان ضمن اعلام یک روز عزای عمومی در سیستان و بلوچستان با تاکید بر پیگیری کامل تا دستگیری و اِعمال اشد مجازات عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد

در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد