مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-30سياسي

مولفه های بین فردی؛ مهمترین عامل گسست های خانوادگی در استان کرمان


مدیرکل بهزیستی استان کرمان وکالت و مشاوره را دو ابزار بسیار مهم دانست و گفت: مولفه های بین فردی مهمترین عامل گسست های خانوادگی در استان کرمان است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان وکالت و مشاوره را دو ابزار بسیار مهم دانست و گفت: مولفه های بین فردی مهمترین عامل گسست های خانوادگی در استان کرمان است.

علیرضا وحیدزاده پیش از ظهر امروز 9 آذرماه در همایش مشاوره و سازش، تحکیم بنیان های خانواده در کرمان اظهار کرد: انسان های آگاه برای حل مسائل خود مشورت می کنند و داشته های خود را به اشتراک می گذارند تا ابزارهای جدید خلق کنند.

وی وکالت و مشاوره را دو ابزار بسیار مهم دانست و بیان کرد: ترمیم مناسبات اجتماعی که تحت تاثیر شرایط اجتماعی زمخت می شود، فلسفه خلق مددکاری و روانشناسی است و برای ترمیم باید دانش، ابزار و مدل خلق کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان سامانه های ارتباطی را ابزار دانست و اظهار کرد: مولفه های بین فردی مهمترین عامل گسست های خانوادگی در استان کرمان است.

وی با تاکید برآنکه به مدلی برای مداخله نیاز داریم، تصریح کرد: در نظام اجتماعی که روز به روز زمخت تر می شود متاسفانه نقش مددکاری را نادیده گرفتیم.

وحیدزاده تاکید کرد: مشکلات خانوادگی ما زیرساختی نیست و ما هم به مشاوره و هم خدمات روانشناختی و هم مشاوره های وکلا نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولفه های بین فردی؛ مهمترین عامل گسست های خانوادگی در استان کرمان

مولفه های بین فردی؛ مهمترین عامل گسست های خانوادگی در استان کرمان