مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-05اقتصادي

مقایسه درب ضد سرقت ترک ، ایرانی ، چینی


در کشور ما هر دوره ای شرایط خاصی نسبت به مسائل اقتصادی و موقعیت های گوناگون داشته است که واردات و صادرات با توجه به شرایط دوره دستخوش تغییراتی در حوزه یا صنعت های مختلف بوده است.

- کمبود قطعات و یراق آلات در واقع از این محصولات مورد استفاده کسانی بودند که دنبال دربی اقتصادی و مقرون به صرفه برای ساختمان یا مجتمع ها بودند قرار می گرفت .

در واقع در یک کلمه می توان گفت تنها دلیل استفاده از درب ضد سرقت چینی قیمت پایین این محصولات بوده است که با افزایش قیمت ارز ، این محصول همانند درب ضد سرقت ترک و بالا رفتن قیمت نهایی برای وارد کننده و به تبع آن برای مصرف کننده ، خرید این محصولات هم به طور کامل قطع شد.

در حال حاضر در کشورمان استفاده از درب ضد سرقت ترک و چینی به دلیل تمام شدن قیمت نهایی بالا این محصولات برای مصرف کننده توجیه اقتصادی ندارد و در اینجا بود که تولید درب ضد سرقت ایرانی با متریال خارجی و داخلی با کیفیت بسیار بالا در سراسر کشور به سرعت گسترش پیدا کرد که مجموعه اهورا درب با سابقه بیش از 15 سال توانسته رضایت طیف گسترده از ساختمان سازها و مشتریان را جلب کند.

در تصویر نمونه از درب ضدسرقت چینی را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت ایرانی درب هایی که در حال حاضر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد درب های ضد سرقت ایرانی می باشند که بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه درب ضد سرقت ترک ، ایرانی ، چینی

مقایسه درب ضد سرقت ترک ، ایرانی ، چینی