مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-12سياسي

قادری: بودجه با برنامه هفتم توسعه انطباق دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «جعفر قادری» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه 1403 اظهار کرد: - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تمام تلاش دولت بر این بوده که لایحه بودجه سال آینده با سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه انطباق داشته باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه 1403 اظهار کرد: با توجه به محدودیت هایی که در کشور با آن مواجه هستیم و در طول سالیان گذشته شاهد مشکلاتی از جمله تحریم ها بوده و همچنان هستیم، باید به گونه ای عمل کنیم که بی ثباتی هایی که بعضاً در کشور وجود داشت، مجدداً تکرار نشود.

وی افزود: دولت در لایحه بودجه سال آینده، رشد 18 درصدی درآمد ها را پیش بینی کرده که به معنای یک بودجه انقباضی است و در شرایط تورمی موجود، جهت گیری کاملاً درستی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در حوزه مولدسازی باید به این مساله توجه شود که مقاومت هایی از سوی دستگاه های مختلف انجام می شود که عملاً قدرت مانور دولت را می گیرد و در شرایطی که دولت بدهی های زیادی دارد، افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: بودجه با برنامه هفتم توسعه انطباق دارد

قادری: بودجه با برنامه هفتم توسعه انطباق دارد