مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-15اجتماعي

اجرای عملیات روکش حفاظتی 278 کیلومتر از راه های گیلان طی امسال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در هشت ماهه امسال، آسفالت گرم 160 کیلومتر، ماسه آسفالت 20 کیلومتر و آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) 55 کیلومتر و میکروسرفیسینگ 43 کیلومتر از جاده های استان انجام شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در هشت ماهه امسال، آسفالت گرم 160 کیلومتر، ماسه آسفالت 20 کیلومتر و آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) 55 کیلومتر و میکروسرفیسینگ 43 کیلومتر از جاده های استان انجام شده است.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، از اجرای عملیات بهسازی و روکش حفاظتی آسفالت راه های استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در هشت ماهه امسال، آسفالت گرم 160 کیلومتر، ماسه آسفالت 20 کیلومتر و آسفالت حفاظتی(اسلاری سیل) 55 کیلومتر از جاده های استان انجام شده است.

وی هدف از نگهداری راه ها را کاهش میزان خرابی جاده، افزایش عمر آسفالت محورهای مواصلاتی و کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تامین سطوح عبور مناسب دانست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ را یکی از روش های جدید ترمیم و نگهداری راه ها دانست و افزود: 33 کیلومتر به روش میکروسرفیسینگ آسفالت و 10 کیلومتر نیز درزگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات روکش حفاظتی 278 کیلومتر از راه های گیلان طی امسال

اجرای عملیات روکش حفاظتی 278 کیلومتر از راه های گیلان طی امسال