مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-22سياسي

واکنش وزیر ارشاد به شهادت اخیر خبرنگاران + فیلم


در این جنگ نابرابر که خون هزاران کودک مظلوم ریخته شده است، برای نخستین بار بود که مشاهده کردیم در روایت خبری و رسانه ای، - جامعه رسانه ای مقاومت سربلند بیرون آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت 62 خبرنگار شهید غزه و تجلیل خبرنگاران جبهه مقاومت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در سخنانی بیان کرد: من خدمت تمامی رسانه های جبهه مقاومت در لبنان، یمن و عراق مراتب تقدیر و قدردانی خودم، دولت جمهوری اسلامی ایران و مردم را اعلام می کنم.

تمامی همکاران مقاومت در حوزه رسانه ای به همه توان خود به صحنه آمدند و همکاران عزیز من در جامعه رسانه ای کشورمان هم به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: در این جنگ نابرابر که خون هزاران کودک مظلوم ریخته شده است، برای نخستین بار بود که مشاهده کردیم در روایت خبری و رسانه ای، جامعه رسانه ای مقاومت سربلند بیرون آمد و این فقط با تلاش مجاهدان به ویژه شهدای عزیز خبرنگار که جان خود را به دست گرفتند رقم خورد.

آنها با اخلاص به میدان رزم رفتند و راویانی برای مردم عزیز غزه شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگر سخنان خود ضمن بیان تبریک و تسلیت به خانواده دو تن از خبرنگاران شهید شبکه المیادین بیان کرد: در ابتدا این قهرمانی و این حضور نمادین در عرصه مقاومت را تبریک و تسلیت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ارشاد به شهادت اخیر خبرنگاران + فیلم

واکنش وزیر ارشاد به شهادت اخیر خبرنگاران + فیلم