مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-19سياسي

بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد


شهردار رشت با بیان اینکه در سفر به روسیه از نمایشگاه توانمندی های روسیه بازدید کردیم گفت: بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت ظهر امروز با حضور در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه روسیه 145 میلیون نفر جمعیت دارد اظهار کرد: 160 گروه قومیتی در روسیه زندگی می کنند و 83 فدرال دارد که برخی از آن ها از جمله داغستان رییس جمهور و نخست وزیر دارد.

  وی با بیان اینکه گیلان به عنوان استان معین کشور در ارتباط با روسیه انتخاب شده، افزود: جلسات متعددی با شهرداران و اعضای شورای سه شهر از کشور روسیه برگزار شد و پس از حضور در فرودگاه از نمایشگاه توانمندی های های روسیه بازدید کردیم و این نمایشگاه توسط شخص پوتین رییس جمهور کشور روسیه افتتاح شده بود.

  شوقی با تأکید به اینکه در این سفر از ظرفیت های مختلف تجاری، اقتصادی، گردشگری و حمل و نقل روسیه بازدید شد تصریح کرد: گیلان به عنوان نهمین استانی بود که از کشور ایران برای سفر به این روسیه اعزام شده بود و مدیران روسی اعلام کردند که با توجه به همجواری گیلان و روسیه انتظار داشتند گیلان زودتر به روسیه سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد

بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد