مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:352023-11-27اقتصادي

مشکل کمبود نسبی شیر خشک در مازندران برطرف می شود


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اصلاح سیاست های ارزی شیر خشک در کشور و استان، گفت: وجه پرداختی توسط مردم افزایش نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ابراهیم صالحی فر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران امشب در جلسه قرارگاه اطلاع رسانی، اجرا و نظارت بر روند جدید عرضه شیر خشک که با حضور نمایندگانی از اداره کل بیمه سلامت و انجمن داروسازان استان تشکیل شد بر تغییر قیمت گذاری و نحوه عرضه شیر خشک در استان مازندران همزمان با سایر استان ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شیر خشک کالایی یارانه ای بوده است، اظهار کرد: سازمان غذا و دارو بر اساس تکالیف قانونی و نیز به استناد تصمیمات اخذ شده در جلسه ستاد تنظیم بازار، نسبت به جایگزینی ارز نیمایی بجای ارز ترجیحی در تامین شیر خشک اقدام کرده و باوجود افزایش قیمتی که در شیر خشک های عادی اتفاق خواهد افتاد میزان پرداختی مردم در صورت ارایه شناسنامه و شماره ملی شیرخوار تغییری نخواهد داشت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: 330 داروخانه استان در این طرح مشارکت دارند و مشکلی از جهت دسترسی مردم استان به داروخانه های عرضه کننده شیر خشک وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود نسبی شیر خشک در مازندران برطرف می شود

مشکل کمبود نسبی شیر خشک در مازندران برطرف می شود