مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-13فرهنگي

باید مکتب هنر رضوی را به جهانیان معرفی کنیم


رییس کنگره بین المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی گفت: امیدوارم بتوانیم مکتب هنر رضوی را به جهانیان معرفی کنیم و جهان از هنر شیعی و آنچه در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برای روشنایی آفریده شده است نیز استفاده کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کنگره بین المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی گفت: امیدوارم بتوانیم مکتب هنر رضوی را به جهانیان معرفی کنیم و جهان از هنر شیعی و آنچه در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برای روشنایی آفریده شده است نیز استفاده کند.

محمدرضا حسنایی امروز 22 آذرماه، در افتتاحیه دومین کنگره بین المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی با محوریت مکتب هنر رضوی که در سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد باعث شد تا اتفاق بزرگی رخ دهد تا ایمانی بر ایمان ما افزوده شود.

ما به همت آستان قدس رضوی و انعقاد تفاهم نامه با موسسه آفرینش های هنری این آستان مقدس فرصت پیدا کردیم تا در خصوص مکتب هنر رضوی صحبت کنیم.

وی افزود: این اتفاق محفلی برای اندیشیدن بود که با برگزاری نشست هایی ختم شد و همه ما بر این باور بودیم که این مکتب وجود دارد، اما آن را کشف نکردیم بلکه افتخار غبارزدایی آن را پیدا کردیم.

رییس دانشگاه هنر با اشاره به انجام طرح های پژوهشی، تدوین رساله های دکتری و مقالات مختلف را به عنوان دیگر دستاوردهای آینده این همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مکتب هنر رضوی را به جهانیان معرفی کنیم

باید مکتب هنر رضوی را به جهانیان معرفی کنیم