مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-12سياسي

جانباز ترور: 42 سال است که منتظر برگزاری دادگاه منافقین هستیم


خیلی از فرزندان و خانواده های شهدا به جرم آنکه یک اورکت یا یک ته ریش داشتند را منافقان ترور می کردند و به شهادت می رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه قضایی خبرگزاری فارس، حیدر بنایی، جانباز 70 درصد، قطع نخاع از جمله کسانی  است که در روزهای آغازین  پیروزی انقلاب اسلامی، روزهایی که هر روز آن خبر ترور یکی از مقامات رسمی کشور در رادیو و تلویزیون پخش می شد توسط منافقان کوردل ترور و پس از آن برای همیشه قطع نخاع می شود.

  حیدر بنایی در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس به ماجرای روز ترور خود اشاره کرد و گفت: رمضان سال 1360 بود که با دست تیمی از منافقان ترور شدم، از آن سال تاکنون 42 سال است که ولیچرنشین شده و با این رابطه به زندگی خود ادامه می دهم.

وی افزود: منافقان هر کس را می دانستند برای این انقلاب کار می کند از بقال و مغازه دار گرفته تا کارگر همه و همه را ترور می کردند و برایشان فرقی نمی کرد و هدف شان این بود که ایجاد ترس و رعب و وحشت در میان جامعه ایجاد شود که به لطف خدا و اهل بیت موفق نشدند و خوشبختانه دیدیم نه تنها نتوانستند به اهداف خود برسند بلکه هم در ایران و هم در دنیا اینها به یک چهره منفور تبدیل شدند.

  این جانباز روزهای انقلاب می گوید: در آن روز قرار بود به یکی از بیمارستان های تهران برای عیادت به دختری سر بزنم که به تومور مغزی مبتلا بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز ترور: 42 سال است که منتظر برگزاری دادگاه منافقین هستیم

جانباز ترور: 42 سال است که منتظر برگزاری دادگاه منافقین هستیم