مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-23اقتصادي

متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی در آذربایجان غربی از 43 هزار نفر فراتر رفت


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تعداد متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان به 43 هزار و 219 نفر رسیده که از این تعداد برای حدود 30 هزار نفر متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تعداد متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان به 43 هزار و 219 نفر رسیده که از این تعداد برای حدود 30 هزار نفر متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است.

سید محسن حمزه لو 2 آذر در نشست مشترک معاونان هماهنگی، امور عمرانی استانداری، مدیران کل راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: تخصیص زمین برای تمامی متقاضیان انجام شده و اراضی مورد نیاز برای ساخت 180 هزار واحد مسکونی احصا و تامین شده و با این آمار آذربایجان غربی رتبه سوم کشوری را در عملکرد اجرایی طرح های نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

وی ادامه داد: سهمیه استان برای چهار سال ساخت 203 هزار و 929 واحد مسکونی است که این واحدهای مسکونی در 48 شهر آذربایجان غربی در بخش های مسکن شهری، روستایی، بازآفرینی شهری و خودمالکی احداث می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح جوانی جمعیت، افزود: در این طرح نیز آذربایجان غربی برای 570 متقاضی طرح جوانی جمعیت در مرحله نخست اعطای زمین انجام داد و روند طرح همچنان ادامه دارد و ساماندهی باق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی در آذربایجان غربی از 43 هزار نفر فراتر رفت

متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی در آذربایجان غربی از 43 هزار نفر فراتر رفت