مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-18سياسي

جهاد تبیین در تمامی سطوح شرکت مغان مورد توجه قرار گیرد


عضو هیئت مدیره شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان با اشاره به اینکه توجه ویژه به رفاهیات پرسنل در ایجاد انگیزش بین آنها تأثیر چشمگیری دارد، گفت: - برابر فرمایشات مقام مقام معظم رهبری جهاد تبیین باید در همه سطوح مورد توجه قرار بگیرد، چراکه از الزامات کشور می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا از پارس آباد مغان، صفرعلی نظریان 27 آذر در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات مجتمع دامپروری ضمن تأکید بر ارتقای سطح معیشتی کارکنان اظهار کرد: توجه ویژه به رفاهیات پرسنل در ایجاد انگیزش بین پرسنل تأثیر چشمگیری داشته و به ارتقای بهره وری و راندمان تولید منجر می شود و در همین راستا مدیریت شرکت، اهتمام جدی در این خصوص دارد.

نظریان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین بایستی در سطوح مختلف تسری یافته و در جهت آشنایی عموم با فرهنگ کار، تبیین و روشنگری انجام شود.

عضو هیأت مدیره شرکت مغان به لزوم ورود جدیتر همگانی به تولید هر چه بیشتر اشاره کرد و افزود: این مجتمع عظیم ملی بعنوان بنگاه اقتصادی خودگردان، متکی به درآمدهایی است که با فعالیت در حوزه های زراعی، دامی، باغی و صنعتی کسب می کند و چنانچه کوچکترین خللی در تولید بوجود بیاید، اثرات منفی آن گریبانگیر همه خواهد شد و به همین دلیل لازم است در کنار ایجاد انگیزش در میان پرسنل نسبت به فرهنگ سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در تمامی سطوح شرکت مغان مورد توجه قرار گیرد

جهاد تبیین در تمامی سطوح شرکت مغان مورد توجه قرار گیرد