مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:552023-11-27سياسي

اعزام هزار و 200 دانش آموز خراسان جنوبی به اردوهای راهیان پیشرفت


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در طی 20 روز گذشته؛ در قالب اردوهای راهیان پیشرفت هزار و 200 دانش آموز خراسان جنوبی از مراکز اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هیئت رییسه سپاه انصارالرضا (ع) استان صبح دوشنبه با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی دیدار کردند.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این دیدار گفت: در هفته بسیج قریب به 3 هزار و 500 برنامه در سطح روستاها و شهرهای استان با محوریت جهاد تبیین برگزار شد.

وی عنوان کرد: در طی 20 روز گذشته؛ در قالب اردوهای راهیان پیشرفت هزار و 200 دانش آموز خراسان جنوبی از مراکز اقتصادی، صنعتی و پالایشگاهی کشور بازدید داشتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ادامه داد: ظرف 15 روز آینده مرحله دانش آموزی اردوهای راهیان پیشرفت به پایان می رسد و بعد از آن مرحله دانشجویی را آغاز خواهیم کرد.

سردار مهدوی عنوان کرد: در راستای جهاد تبیین اقدامات خوبی توسط مجموعه بسیج و سپاه استان در حال انجام است و در این زمینه از ظرفیت همه اقشار مردم، اساتید و طلاب استفاده می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) تاکید کرد: برای انجام کار فرهنگی اثر بخش در جامعه نیاز هست که تمام دستگاهای فرهنگی و اجرایی استان پای کار باشند تا اقدامات خوبی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هزار و 200 دانش آموز خراسان جنوبی به اردوهای راهیان پیشرفت

اعزام هزار و 200 دانش آموز خراسان جنوبی به اردوهای راهیان پیشرفت