مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:002023-11-27سياسي

دخیل خوزستانی ها بر چادر خاکی مادر سادات


به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) آیین سوگواری و عزاداری با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان در نقاط مختلف این استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم جمادی الاول سالروز شهادت مظلومانه مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) آیین سوگواری و عزاداری با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور در نقاط مختلف استان خوزستان زادگاه سردار شهید بهنام محمدی راد، سردار شهید سید محمدجواد هاشمی، سردار شهید رضا شهنی فیض، سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید حمید رمضانی دامغانی برگزار شد.

سوگواری سالروز شهادت جانسوز حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها، تکایا و دیگر اماکن مذهبی نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی و سردار جاویدالاثر شهید محمود نویدی برگزار شد که همگان در این محافل به عزاداری پرداختند.

جای جای شهر اهواز نیز در سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) غرق عزا و ماتم بود و اهالی این دیار در سوگ شهادت ام الائمه(س) به سوگواری پرداختند که حضور جوانان و نوجوانان نیز در این عزاداری ها پرشورتر از گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخیل خوزستانی ها بر چادر خاکی مادر سادات

دخیل خوزستانی ها بر چادر خاکی مادر سادات