مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-24سياسي

بسیجیان زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم می کنند


از سیل و زلزله تا هر مسأله دیگر، هر جا مشکلی بوده بسیجیان در صحنه حاضر بودند، آنها هستند که زمینه حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج)را فراهم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ایزدی در خطبه های نمازجمعه شهرستان کوهبنان، تشکیل بسیج را نتیجه آینده نگری رهبر کبیر انقلاب دانست و اظهار داشت: هر جا مشکلی بوده بسیجیان در صحنه حاضر بودند و با دلسوزی خدمت رسان و یاریگر مردم شدند، در سیل و زلزله شاهد خدمات ارزنده این عزیران هستیم، آنها هستند که زمینه حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج)را فراهم می کنند.

امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به روایت 75 روز پس از رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم(ص) قرار داریم در حالی که با استناد به منویات مقام معظم رهبری باید دهه فاطمیه را با شکوه و عاشورایی برگزار کنیم، لذا مردم در شهرستان کوهبنان نسبت به فضاسازی، نصب پرچم های عزا اقدام می کنند که جا دارد اماکن مذهبی در این عرصه و انجام کارهای فرهنگی دیگر پیش قدم باشند.

 وی افزود: هیات امنای مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در برگزاری برنامه ها و مراسم مذهبی رعایت حال همسایه ها را داشته باشند تا زمینه نارضایتی آنان را رقم نزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم می کنند

بسیجیان زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم می کنند