مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-13سياسي

پرداخت حقوق کارگران در اولویت کار کارفرمایان و پیمانکاران باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: پرداخت حقوق کارگران باید در اولویت کار کارفرمایان و پیمانکاران استان باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: پرداخت حقوق کارگران باید در اولویت کار کارفرمایان و پیمانکاران استان باشد.

سید محمدرضا طالبی امروز چهارشنبه، 22 آذر در کمیسیون کارگری استان با اشاره به آیات و روایات اسلام درباره جایگاه کارگر در اجتماع، اظهار کرد: جایگاه والای کارگر در دین مبین اسلام تا جایی است که از پیامبر گرامی اسلامی نقل شده، ایشان بر دستان کارگر بوسه زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استاندار با مذمت برخورد ناشایست با کارگران، گفت: این نوع رفتار جای خیلی تأسف دارد چون خاتم پیامبران توصیه کرده اند که عرق کارگر خشک نشده دستمزد او را بدهند.

وی در ادامه بر احساس مسئولیت عرفی و شرعی مدیران در قبال حق و حقوق کارگران همانند عضوی از خانواده شان تأکید کرد و ادامه داد: تمام توان و تلاش مدیران باید بر این باشد که حق و حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند چون این قشر مؤمن و صبور جامعه موقعی که می بینند مشکلات واقعی است، همراهی می کنند اما نباید از این همراهی و همکاری آنان توسط کارفرمایان و مسئولان مربوطه سوء استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق کارگران در اولویت کار کارفرمایان و پیمانکاران باشد

پرداخت حقوق کارگران در اولویت کار کارفرمایان و پیمانکاران باشد