مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-04سياسي

همه امکانات کشور باید در اختیار امر تربیت قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مدرسه را مهم ترین نهاد تربیتی عنوان کرد و گفت: همه امکانات کشور باید در اختیار امر تربیت قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مدرسه را مهم ترین نهاد تربیتی عنوان کرد و گفت: همه امکانات کشور باید در اختیار امر تربیت قرار گیرد.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمی منطقه چهار کشوری، اظهار کرد: دستیابی به ارزش ها و آرمان های متعالی و نظام اسلامی مستلزم تلاش همه جانبه در تمام ابعاد علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است .

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت از مهم ترین زیرساخت های تعالی همه جانبه کشور و ابزار اساسی برای ارتقا شایستگی های سرمایه انسانی کشور در عرصه های مختلف است.

آل هاشم با اشاره به چند ساحتی بودن تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیان کرد: به نظر می رسد نظام یکپارچه تربیتی، حلقه مفقوده نظام آموزشی از مدرسه گرفته تا خانواده، مسجد، جامعه و دانشگاه بوده و یکپارچه نگری مهم ترین و اصلی ترین هدف سند تحول است.

وی با تاکید بر تقویت شایستگی اعتقادی و حرفه ای مدیران و معلمان، تقویت ایمان و بصیرت دانش آموزان را بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و گفت: توجه به تربیت تمام ساحتی برای گسترش عدالت آموزشی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات کشور باید در اختیار امر تربیت قرار گیرد

همه امکانات کشور باید در اختیار امر تربیت قرار گیرد