مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-16فناوري

گوشی های هوشمند واقعا از شما جاسوسی می کنند!


اگر کابوس این را می بینید که گوشی هوشمند داخل جیب تان می تواند صدای تان را ضبط کند و برای شرکت های مختلف جاسوسی کند، این فقط یک خواب نیست! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از گجت نیوز، شواهد زیادی در مورد اینکه گوشی های هوشمند داخل جیب ما از ما جاسوسی می کنند وجود ندارد؛ اما هنوز هم بسیاری این اعتقاد را دارند که نباید خیلی هم به گوشی ها اعتماد کرد و آن ها می توانند هر چیزی که می گوییم را بشنوند.

حالا یک شرکت بازاریابی متصل به کمپانی معتبر “Cox Media Group” روی آتش بنزین ریخته و در گزارش جدید خود می گوید که این شرکت از طریق گوشی هوشمند، تلویزیون هوشمند و سایر گجت های هوشمند خانگی برای اهداف تبلیغاتی خود، از کاربران جاسوسی می کند.

این جاسوسی به صورت کاملا صوتی انجام می شود و فقط مختص نظارت روی تاریخچه مرورگرهای وب نیست! این کمپانی در یادداشت خودش آورده که: یک شرکت تبلیغاتی به واسطه قابلیت گوش دادن فعال روی گوشی ها، می تواند داده های صوتی کاربران را ردیابی کند تا بفهمد دقیقا آن ها دنبال چه چیزی هستند.

در ادامه این گزارش آمده است که تصور کنید اگر بتوانید با نظارت روی کلماتی که مشتریانتان در طول روز به کار می برند، چقدر راحت تر می توانید آن ها را برای تبلیغات هدف قرار دهید و کسب و کارتان را رونق ببخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی های هوشمند واقعا از شما جاسوسی می کنند!

گوشی های هوشمند واقعا از شما جاسوسی می کنند!