مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-18اقتصادي

افزایش نگران کننده آمار سگ گزیدگی در البرز


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: سگ گزیدگی از جمله مهمترین مشکلات موجود است که بر اساس آمار مرکز بهداشت استان از سال 93 تاکنون با افزایش سه برابری مواجه بوده که نگران کننده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: سگ گزیدگی از جمله مهمترین مشکلات موجود است که بر اساس آمار مرکز بهداشت استان از سال 93 تاکنون با افزایش سه برابری مواجه بوده که نگران کننده است.

حمید میرزایی روز دوشنبه 27 آذرماه در هشتمین جلسه کارگروه استانی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری(سگ های بدون صاحب) که با حضور اعضای کارگروه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی-پژوهشی برای ساماندهی سگ های بلاصاحب تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین دستورالعمل ابلاغ شده از سوی وزارت کشور اقداماتی در دست انجام است اما با توجه به اهمیت موضوع که سلامت جامعه را تهدید می کند، باید به صورت تخصصی در پی ارائه راهکارهای عملیاتی برای این مهم باشیم.

میرزایی افزود: به منظور تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده در دستور العمل ابلاغی، در سال گذشته بالغ بر 100 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان شهرداری های کشور به استان البرز اختصاص یافت و استان نیز این مبلغ را در میان شهرداری های استان توزیع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نگران کننده آمار سگ گزیدگی در البرز

افزایش نگران کننده آمار سگ گزیدگی در البرز