مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-24سياسي

توقف موقت آتش بس در سرزمین های اشغالی یک توقف ناپایدار است


مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آتش بس و توقف موقت در جنگ یک توقف ناپایدار است چرا که مردم فلسطین تصمیم گرفته اند این راه را تا انتها طی کنند و معتقدند پایان این راه یا شهادت است یا آزادی قدس و این یک واقعیت است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آتش بس و توقف موقت در جنگ یک توقف ناپایدار است چرا که مردم فلسطین تصمیم گرفته اند این راه را تا انتها طی کنند و معتقدند پایان این راه یا شهادت است یا آزادی قدس و این یک واقعیت است.

سردار ابراهیم جباری، جمعه، سوم آذرماه، در همایش نمایش اقتدار بسیج که به همت سپاه عاشورا در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته ی بسیج گفت: پایان جنگ فقط با پایان اشغالگری و خاتمه ظلم علیه مردم مظلوم فلسطین و حفظ حرمت قدس شریف ممکن خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه صرف نظر از هر نوع سناریوی آتش بس، پیروز این جنگ، مقاومت فلسطین خواهد بود، یادآور شد: اسراییل ضربات بسیار کاری خورده که هیچ کدام از اینها قابل جبران و ترمیم نیست.

وی به چهار ضربه اساسی به اسراییل که قابل ترمیم نیست اشاره کرد و گفت: ضربه اول به وضعیت اجتماعی و داخلی رژیم وارد شده که امروز بسیار از یهودی ها فهمیدند که این سرزمین ارض موعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف موقت آتش بس در سرزمین های اشغالی یک توقف ناپایدار است

توقف موقت آتش بس در سرزمین های اشغالی یک توقف ناپایدار است