مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:302023-11-28سياسي

صنعت نفت پرچم دار و پیشتاز جهاد تببین است


دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه صنعت نفت پرچمدار راوی پیشرفت است گفت: دوره راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت با هدف آمادگی نیروهای صنعت نفت برای تبیین دستاوردهای این صنعت برگزار می شود.

- صنعت نفت اولین راوی پیشرفت است دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به نبود قصه گویی پیشرفت ها، برای اولین بار دوره های راویان پیشرفت در صنعت نفت رخ داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان سید محمدتقی قریشی، دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران در نشست با اصحاب رسانه  اظهار کرد: دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت کشور برگزار شد تا بدانیم بچه های ایران چه افتخارات بزرگی را با وجود موانع و تحریم ها و جنگ تحمیلی خلق کردند.

  وی با بیان اینکه ریشه تمامی پیشرفت های انقلاب اسلامی مدیون تلاش و مجاهدت های خالصانه دوران دفاع مقدس است افزود: روایت های پیشرفت برای مردم به ویژه نسل جوان بیان می شود تا بدانند که این پیشرفت ها به همت نیروهای توانمند داخل کشور و در سایه هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم، هجمه های داخلی، شهادت نخبگان و حرکات تروریستی منافقان به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت پرچم دار و پیشتاز جهاد تببین است

صنعت نفت پرچم دار و پیشتاز جهاد تببین است