مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-10اقتصادي

کاهش آسیب و افزایش تاب آوری در برابر سوانح با توسعه قابلیت های فناورانه


در پیش رویداد و نشست هم اندیشی چالش های حوزه اسکان موقت بر کاهش آسیب و افزایش تاب آوری در برابر سوانح با توسعه قابلیت های فناورانه تاکید شد.

- در پیش رویداد و نشست هم اندیشی چالش های حوزه اسکان موقت بر کاهش آسیب و افزایش تاب آوری در برابر سوانح با توسعه قابلیت های فناورانه تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی حسینی، معاون راهبری طرح های ملی مرکز توسعه فناوری های راهبردی در پیش رویداد و نشست هم اندیشی چالش های حوزه اسکان موقت که در پژوهشکده سوانح طبیعی به صورت حضوری و برخط برگزار شد، با اشاره به حمایت از توسعه فناوری طرح های رویداد اسکان موقت در راستای تبدیل شدن به محصولات تجاری سازی شده با کمک گرفتن از ابزارهای مالی و فناوری مرکز، گفت: پس از یک دهه اجرای آیین نامه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان ، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در دوره جدید، سازوکار تازه ای را در راستای تصویب قانون جهش تولید برای ارزیابی دانش بنیان ها تعریف کرد که از اوایل مرداد 1401 نیز به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این راستا، مهم ترین ویژگی نظام جدید ارزیابی شرکت های دانش بنیان را می توان توجه به اثرگذاری و میزان رشد شرکت ها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب و افزایش تاب آوری در برابر سوانح با توسعه قابلیت های فناورانه

کاهش آسیب و افزایش تاب آوری در برابر سوانح با توسعه قابلیت های فناورانه