مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-02اقتصادي

چطور سفری ارزان به کیش داشته باشیم


جزیره کیش با پذیرفتن سالانه 12 میلیون گردشگر، جز سومین مناطق پربازدید خاورمیانه بعد از جزیره دبی و شهر ساحلی شرم الشیخ است.

- این جزیره که در آب های نیلگون خلیج فارس واقع است، به عنوان یک مقصد ورزشی و تفریحی در تمامی فصل های سال گردشگران خاص خود را دارد.

امروزه این تفکر در بین مردم رایج شده است که با توجه به ساختار مدرن و فاصله زیاد کیش با سایر شهرهای ایران، سفر به این جزیره نسبت به سایر سفرهای داخلی سخت تر و گران تر شده است، در حالی که می توانید با پیدا کردن راهکارهایی مناسب مانند پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما مثل بلیط تهران کیش با صرفه جویی کردن در هزینه های خود یک سفر خاطره انگیز به کیش داشته باشید.

در ادامه مطلب شما با برخی از ارزانترین راهکارهای سفر به کیش آشنا می شوید.

تابستان، ارزان ترین فصل سفر به کیش از آنجایی که در پاییز و زمستان دمای هوا و میزان شرجی بودن کیش کم می شود پس بهترین زمان برای سفر به این جزیره است تا گردشگران بتوانند از امکانات ساحلی و تفریحی آبی استفاده کنند؛ بنابراین این دو فصل معمولا شلوغ ترین فصل سفر به جزیره کیش است که باعث افزایش قیمت هتل و سایر امکانات تفریحی جزیره می شود.

با شروع فصل تابستان و افزایش دمای هوا معمولا افراد ترجیح می دهند به مناطق خوش آب و هواتر سفر کنند؛ بنابراین در این وقت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور سفری ارزان به کیش داشته باشیم

چطور سفری ارزان به کیش داشته باشیم