مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-03سياسي

قالیباف: روابط ایران و عراق تاثیر بسیار عمیقی در روابط کشورهای منطقه دارد


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رییس مجلس عراق گفت: روابط دوجانبه ایران و عراق تاثیر بسیار عمیقی در روابط کشورهای منطقه اعم از کشورهای اسلامی، - رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رییس مجلس عراق گفت: روابط دوجانبه ایران و عراق تاثیر بسیار عمیقی در روابط کشورهای منطقه اعم از کشورهای اسلامی، عربی و غیرعرب خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز محسن المندلاوی نایب رییس (رییس موقت) مجلس عراق با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به نایب رییس مجلس عراق و هیأت همراه گفت: امیدوارم سفر جنابعالی و هیأت همراه بتواند در توسعه روابط پارلمانی مؤثر واقع شود، هرچند ارتباطات عمیق میان دو کشور بر کسی پوشیده نیست و در روابط دوجانبه منطقه ای و بین المللی بسیار تأثیرگذار است لذا امیدوارم این سفر موجب توسعه بیشتر روابط پارلمانی میان دو کشور نیز شود.

وی ادامه داد: بی شک روابط دوجانبه ایران و عراق تأثیر بسیار عمیقی در روابط کشورهای منطقه اعم از کشورهای اسلامی، عربی و غیرعرب خواهد داشت؛ به یقین توسعه روابط برای تبادل انرژی، ترانزیت، گسترش ارتباطات زمینی و ریلی بسیار حیاتی و اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: روابط ایران و عراق تاثیر بسیار عمیقی در روابط کشورهای منطقه دارد

قالیباف: روابط ایران و عراق تاثیر بسیار عمیقی در روابط کشورهای منطقه دارد