مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-22سياسي

مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در ایلام برگزار شد


در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان ایلام عنوان شد: بیش از 35 هزار نفر در کتابخانه های استان عضو هستند که بیشترین اعضاء را نوجوانان تشکیل می دهند و بیش از 10 هزار جوان، - ایسنا/ایلام در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان ایلام عنوان شد: بیش از 35 هزار نفر در کتابخانه های استان عضو هستند که بیشترین اعضاء را نوجوانان تشکیل می دهند و بیش از 10 هزار جوان، حدود 7 هزار نفر کودک و بیش از 4000 نفر بزرگسالان هستند.

محمدسبحان حسنی ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام ضمن قدردانی از فعالان حوزه فرهنگی، با اشاره به اهمیت و نقش کتاب و کتابخوانی در زندگی انسان ها، اظهار کرد: کتاب خواندن قدرت تفکر و تحلیل انسان را افزایش داده و باعث می شود شناختی درست و درکی دقیق از خود و جهان پیرامون بدست آورند.

وی با بیان اینکه که کتابخانه های عمومی، مراکزی اثرگذار در رشد متعهدانه و آگاهانه نسل آینده ی کشور هستند، افزود: جلب مشارکت خیرین در ساخت کتابخانه ها یک ضرورت است و سرمایه گذاری در بخش کتاب و کتابخوانی باعث ماندگاری و جاودانگی تمدن انسانی و اسلامی می شود.

وی گفت: با توجه به شعار سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آینده خواندنی است ، امیدوارم این قبیل رویدادها و برنامه ها ما را در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در ایلام برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در ایلام برگزار شد