مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-01اجتماعي

اتمام تعریض و به سازی 4 کیلومتر از محور زنجان _ ابهر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: تعریض و به سازی 4 کیلومتر از محور ترانزیت زنجان _ ابهر حدفاصل روستای عمیدآباد انجام شد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: تعریض و به سازی 4 کیلومتر از محور ترانزیت زنجان _ ابهر حدفاصل روستای عمیدآباد انجام شد.

علی اصغر عطوفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه تعریض و به سازی 4 کیلومتر از محور ترانزیت زنجان _ ابهر حدفاصل روستای عمیدآباد واقع در بخش صایین قلعه صورت گرفت.

وی رفع نقاط حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان را از جمله مهم ترین پروژه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای برشمرد و تصریح کرد: این پروژه که یکی از مطالبات مردمی نیز به شمار می رود با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان انجام شد.

عطوفی با بیان اینکه با انجام زیرسازی، ابنیه فنی، روسازی و روکش آسفالت این محور شاهد تردد ایمن و روان در این محور خواهیم بود، تصریح کرد: برای اجرای طرح تعریض در محور زنجان _ ابهر، بیش از 18 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین شامل گریدر، کمپرس، آبپاش، لودر، بیل مکانیکی، بولدرز، قیرپاش، فینیشر و غلطک به طور تمام وقت مشغول کار بودند.

وی با توضیح اینکه عملیات تعریض و به سازی این محور از سال 98 آغاز شد و در آذرماه سال جاری به پایان رسید، خاطرنشان کرد: خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام تعریض و به سازی 4 کیلومتر از محور زنجان _ ابهر

اتمام تعریض و به سازی 4 کیلومتر از محور زنجان _ ابهر