مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-01بين الملل

فرمانده ارشد اسراییلی: عملیات زمینی در جنوب غزه همزمان با شمال انجام می شود


یک فرمانده ارشد اسراییلی با اذعان به شکست در کنترل تمامی شهر غزه مدعی شد که اشغال این شهر دو هفته الی یک ماه زمان می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک فرمانده ارشد رژیم اسراییل در گفت و گو با روزنامه فایننشال تایمز، گفت که عملیات زمینی در جنوب غزه همزمان با بخش شمالی این منطقه انجام خواهد گرفت.

این مقام ارتش اسراییل بدون ذکر نام خود گفت: به اعتقاد ارتش عملیات در شمال غزه هنوز پایان نیافته و تاکنون فقط عملیات در 40 درصد شهر غزه تکمیل شده است، برای [تسلط] بر بخش شمال دو هفته الی یک ماه زمان لازم است .

این فرمانده ارشد اسراییلی همچنین گفت که در مرحله جدید عملیات زمینی در غزه، حملات در بخش جنوبی به موازات بخش شمالی صورت خواهد گرفت.

در همین راستا ساعاتی پس از پایان آتش بس و از سرگیری حملات در نوار غزه، ارتش اسراییل صبح امروز با پخش اعلامیه هایی بر فراز شهر خان یونس در جنوب، این شهر را منطقه جنگی اعلام کرد و از ساکنان آن خواست فورا شهر را تخلیه کنند.

  در اعلامیه های پخش شده رژیم اسراییل خطاب به مردم این منطقه آمده است؛ به ساکنان القراره ، خیربت خزعا ، آبادان و بانی سهیلا ؛ شما باید فورا این مناطق را تخلیه کنید و در منطقه رفح پناه بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارشد اسراییلی: عملیات زمینی در جنوب غزه همزمان با شمال انجام می شود

فرمانده ارشد اسراییلی: عملیات زمینی در جنوب غزه همزمان با شمال انجام می شود