مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 23:552023-11-23ورزشي

آورتا ساری با پیروزی خانگی از قعرنشینی درلیگ برتر بسکتبال جدا شد


تیم آورتا ساری درخانه دومین پیروزی این فصل خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را کسب کرد و با این پیروزی از قعرنشینی نیز فاصله گرفت.

- ایسنا/مازندران تیم آورتا ساری درخانه دومین پیروزی این فصل خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را کسب کرد و با این پیروزی از قعرنشینی نیز فاصله گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم آورتا ساری درهفته ششم این مسابقات عصر پنجشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم فولاد هرمزگان بود و موفق شد میهمان خود را با اختلاف چهار امتیازی با نتیجه 78 بر 74 شکست دهد.

شاگردان سیامک ویسی در تیم آورتا ساری در این بازی که همانند چند بازی گذشته خانگی به علت بازسازی سالن ورزشی سیدرسول حسینی در شهرستان آمل از حریفان خود میزبانی می کند، دراین بازی نیز نمایش خیره کننده ای داشتند.

ساروی ها در این مسابقه با حمایت اندک تماشاگران خود در هر چهار دست این بازی برتر از حریف هرمزگانی خود بودند و درنهایت توانستند دومین پیروزی فصل خود را درهفته ششم دشت کنند.

آورتایی ها دراین مسابقه در دست اول و دوم با درخشش بازیکن خارجی خود در پرتاپ های دو امتیازی و دفاع مطلق در زمین خودی، برتری قابل ملاحظه ای داشتند و ازهمین برتری فاصله امتیازی واختلاف خوبی با حریف هرمزگانی ایجاد کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آورتا ساری با پیروزی خانگی از قعرنشینی درلیگ برتر بسکتبال جدا شد

آورتا ساری با پیروزی خانگی از قعرنشینی درلیگ برتر بسکتبال جدا شد