مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-04سياسي

برنامه های گرامی داشت 9 دی خلاقانه و جوان پسند باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اتاق فکرها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که برنامه ها در ایام الله 9 دی، خلاقانه و مورد پسند نسل جوان و نوجوان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان یاوری عصر امروز در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حماسه 9 در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: دشمن در نهم دی ماه سال 1388 با تمام فتنه ها گروه هایی را علیه نظام جمهوری اسلامی تحریک کرد تا باعث ایجادچالش شود، از این رو به جوهره اصلی تفکر شیعی یعنی فرهنگ عاشورایی حمله کرد.

وی افزود: یک سری عوامل تحریک شده در فتنه 9 دی سال 1388 به آتش زدن پرچم های امام حسین(ع) و حمله به هیات های عزاداری اقدام کردند و این امر ناشایست موجب لبریز شدن کاسه صبر مردم شد و آتش فشان خشم ملت را برافروخت.

یاوری بر گرامی داشت و حفظ رویداد عظیم حماسه 9 دی تاکید و تصریح کرد: سیل خشمگین و خودجوش مردم علیه فتنه در حماسه 9 دی، نمادی از بصیرت، دشمن شناسی و میثاق مردم با ولایت و انقلاب بود و همیشه با حضور مردم جایی برای فتنه گر نیست.

وی افزود: برنامه های 9 دی از نهم تا 19 دی ماه بنابر چند مناسبت در این مدت باید مردمی باشد و حول محور حضور مردم برنامه ریزی شود، چرا که رویدادی به طور کامل مردمی و باور نکردنی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامی داشت 9 دی خلاقانه و جوان پسند باشد

برنامه های گرامی داشت 9 دی خلاقانه و جوان پسند باشد