مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-27سياسي

پروانه معصومی با غریبه و مه عاشق گیلان شد


فرزند پروانه معصومی، با اشاره به درگذشت مادر، گفت: هم خانواده پروانه و هم خانواده معصومی علاقمند به خاکسپاری در مقبره خانوادگی در امامزاده ابوطالب فرحزاد هستند و لذا پروانه را به آنجا خواهیم برد.

- ایسنا/گیلان فرزند پروانه معصومی، با اشاره به درگذشت مادر، گفت: هم خانواده "پروانه" و هم خانواده معصومی علاقمند به خاکسپاری در مقبره خانوادگی در امامزاده ابوطالب فرحزاد هستند و لذا پروانه را به آنجا خواهیم برد.

نیما معصومی، فرزند پروانه معصومی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پروانه معصومی سال ها ساکن گیلان بود، اظهار کرد: مراسم تشییع پروانه معصومی صبح فردا، 7 آذرماه در میدان شهرداری رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم خاکسپاری در تهران، افزود: هم خانواده پروانه و هم خانواده معصومی علاقمند به خاکسپاری در مقبره خانوادگی در امامزاده ابوطالب فرحزاد هستند و لذا پروانه را به آنجا خواهیم برد.

فرزند مرحومه معصومی، با بیان اینکه مادرم در جریان فیلم غریبه و مه بهرام بیضایی تصمیم گرفت در گیلان زندگی کند، گفت: حضور پروانه در گیلان و منطقه اسالم او را عاشق اینجا کرد تا یک تصمیم بگیرد.

نیما معصومی در پاسخ به این سوال که سرنوشت خانه مادری در گیلان چه می شود؟ خاطرنشان کرد: من نیز به گیلان علاقمند هستم و این ارتباط ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه معصومی با غریبه و مه عاشق گیلان شد

پروانه معصومی با غریبه و مه عاشق گیلان شد