مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-04اقتصادي

اجباری شدن خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی و گازسوز در استان سمنان


سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان از اجباری شدن ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی و گازسوز خانگی در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان از اجباری شدن ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی و گازسوز خانگی در استان سمنان خبر داد.

مجید حیدریان امروز (13 آذر ماه) در نشستی با تولیدکنندگان لوازم خانگی و برقی استان، اظهار کرد: شرایط خاص اقتصادی امروز و افزایش قیمت لوازم خانگی و لوازم خودرو و .

سبب شده است دولت سازمان ملی استاندارد ایران را مکلف به ورود به این بخش کند.

وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران، با افزایش هزینه کرد خانوارها در این زمینه به حوزه خدمات پس از فروش لوازم خودرویی و لوازم خانگی ورود کرده و قرار است پس از اجباری کردن این استاندارد، واحدها نیز مکلف شوند این استانداردها را رعایت کنند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان گفت: از آنجا که بهبود کیفیت خدمات پس از فروش، مطالبه مردم در سراسر کشور است، در گام نخست، استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی انرژی بر از آبان امسال به عنوان استاندارد اجباری اجرایی شده است.

امیدواریم سطح کیفیت خدمات پس از فروش در کشور بهبود یابد و با توجه به استانداردهایی که در این زمینه تعریف می شود، شاهد بهبود و ارتقای سطح کیفی خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجباری شدن خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی و گازسوز در استان سمنان

اجباری شدن خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی و گازسوز در استان سمنان