مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-29سياسي

جشنواره تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی به مردمی سازی میراث فرهنگی کمک می کند


دبیر دومین جشنواره تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی گفت: برگزاری جشنواره تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی می تواند به مردمی سازی میراث فرهنگی کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه محیط زیست و گردشگری خبرگزاری فارس، علیرضا تابش دبیر دومین جشنواره تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی عصر امروز چهارشنبه 8 آذر 1402 در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی که در سالن همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دور اول این جشنواره در یزد برگزار شد و این دوره در قزوین برگزار می شود که استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شده و تعداد آثار ارسالی به این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

تابش ادامه داد: بخش های مختلفی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است از جمله اینکه آثار برگزیده جشنواره در سینما بهمن اکران خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکران فیلم مستند 6410 روز از زندگی شهید لشگری از دیگر موارد است که صورت می گیرد، اجرای تئاتر حیاط اصلی سعدالسلطنه نیز برنامه ریزی شده است که در تمامی این برنامه ها حضور عموم آزاد خواهد بود.

دبیر دومین جشنواره تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی با بیان اینکه این جشنواره سکویی برای معرفی آثار برتر در حوزه میراث فرهنگی است، گفت: این جشنواره به صورت ملی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی به مردمی سازی میراث فرهنگی کمک می کند

جشنواره تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی به مردمی سازی میراث فرهنگی کمک می کند